Vi på Babyhjälp.se letar alltid efter nya samarbete med företag i branschen eller med personer som innehar någon typ av expertkunskap inom områdena bli gravid, graviditet, barn eller barnprodukter. Varmt välkommen att kontakta oss med förslag.
Möjligheterna till samarbete är många, så kom med förslag, eller låt oss diskutera gemensamt vad vi kan göra tillsammans. Babyhjälp.se har varje månad cirka 350 000 unika besökare där ca 70% är gravida.
Besökarna är främst kvinnor i åldern 25-40 år. De bor i hela landet och är otroligt köpstarka.
Några av de möjligheter vi spontant ser har vi presenterat här nedanför.
Gästinlägg
Har du kunskap inom något specifikt område som du gärna vilja dela med dig av så är det välkommet. Det får inte vara en ren annonstext, utan det ska vara en “opartisk” och korrekt text. Du och ditt företag får självklart vara avsändare med länk.
Sakkunnig!
Är du barnmorska, läkare, psykolog, träningskunnig, dietist eller har annan profession som efterfrågas av vår målgrupp, så är det absolut intressant att diskutera ett samarbete. Du får en egen “frågedel” där du som sakkunnig expert (och eventuellt ditt företag) kommer att lyftas fram. Du svarar på besökarnas frågor och du får då möjlighet att bygga/stärka ditt varumärke/namn och skapa ett förtroende/rykte för just dig eller ditt företag i branschen.
Är du en privatperson som hittat hit, så vill vi gärna även publicera din förlossningsberättelse. Om du vill kan vi även publicera din “graviditetsberättelse” med minnesvärda händelser, lärdomar och upplevelser.
Är du expert inom något ämne och vill driva en egen spalt eller kolumn i vår regi så får du gärna kontakta oss. Vi kan då skapa ett avsnitt för dig som frontas på vår sajt. Fokusämnet bör vara mot målgruppen som intresserar sig för graviditet, barn eller familj. Det du får i utbyte är exponering i målgruppen och möjlighet att skapa dig ett namn och en stark referens för framtiden. Vi kan även diskutera viss ersättning som står i förhållande till den mängd läsare som läser dina artiklar.
Vid denna typ av samarbete förbinder du dig att vara aktiv och regelbundet publicera nya inlägg. Vill du skriva i mindre skala så får du gärna bidra med ett gästinlägg. Detta ska i så fall vara faktabaserat och oberoende samt inte innehålla reklam – men med dig och ditt företag som avsändare.